Reisblog van Laurens.

22 November

Hallo Iedereen !!

Het is weer eens een poos geleden dat ik een blog heb geschreven,
dat komt omdat alle dingen die ik hier nu doe een beetje normaal worden,
en niet echt speciaal meer om te vertellen!
Des al niet te min heb ik het nog steeds SUPER naar mn zin!

Een poosje geleden heb ik het al op facebook gezet,
maar voor de mensen die of geen facebook hebben, of dat hebben gemist;
Ik ben 'een beetje' aangekomen..
Sinds de dag dat ik Nederland heb verlaten en vandaag, ben ik 29,7 pond aangekomen..
In kilo's is dat 13.5 KG.......
Ik heb niet het idee dat ik echt veel dikker ben,
maar de kilo's liegen er niet om hahah!
Al moet ik zeggen dat ik op deze foto wel heeeul dik lijk hahaha,
Geloof het of niet, maar het ligt aan de hockey kleding hahaha !
(Dit was tijdens de hockey game wat ik in mn vorige blog heb verteld, ik ben links)


Om toch nog maar een beetje relevante dingen te vertellen over de afgelopen periode,
Ik ben weer naar een aantal ijs hockey games geweest,
Echt super jammer dat dat niet in Nederland is :(
Dat is toch zeker iets dat ik heel erg ga missen als ik hier weg ga!

Ongeveer een week geleden heb ik de nieuwe James Bond Movie Skyfall in de bioscoop gezien!
We zaten in de grootste zaal, en we waren een beetje laat, dus er was alleen nog plaats vooraan in de zaal,
Dat zorgde ervoor dat ik de hele film letterlijk van links naar rechts heb zitten kijkenn hahah,
een zeer inspannende 2,5 uur :), Dat neemt niet weg dat ik het een hele goede film vind!!

Vorig weekend hebben we ook Ted gezien, echt een briljante film !!!!
Vorig weekend was er ook nog een surprise party van Gabriel, een exchange student uit Brazilie !
en zijn weook nog uit eten geweest bij Don Cherry's.

Vorige week ben ik nog naar een grote basketball wedstrijd in het CBU geweest (Cape Breton University)
Dat was echt super vet :D



later die week had het basketball schoolteam van Riverview (mijn school) ook nog een wedstrijd,
dus als trouwe supporters zijn we daar ook wezen kijken!

Afgelopen weekend ben ik zowel zaterdag als zondag weer gaan schaatsen



Verder ben ik nog druk geweest

met mijn sociology project. Iedereen moest een cultuur kiezen, en daar een grote poster/presentatie van maken.
Nadat iemand anders bijna mijn cultuur (Nederland) had gekozen, ben ik er toch in geslaagd ommijn eigen cultuur te kunnen kiezen XD (Elke cultuur mocht maar 1 keer gekozen worden).De presentatie datum is morgen (donderdag 23 November).

Gisteren heb ik een suuuuper leuk pakje van Carolien gekregen uit Nederland!!!
Echt suuper leuk ! Een flinke doos met een brief, stroopwafels, drop, hagelslag, pepernoten
en een chocolade letter!! Ben er heel blij mee :D
Klinkt misschien heel stom, maar je gaat dat soort kleine dingen van Nederland toch wel missen
als ze hier gewoon NIET te verkrijgen zijn!



Verder... De hele boel wordt hier in huis geschilderd.
De woonkamer, de gang, badkamer, slaapkamers en de hele beneden verdieping.

Ik krijg heel veel de vraag over of hier al een bende sneeuw is gevallen,
nou nee dat is niet het geval, het heeft wel een paar keer een beetje gesneeuwd,
maar dat bleef dan niet liggen.
In cijfers is de temperatuur hier nog helemaal niet zo koud,
maar de gevoelstemperatuur is hier veeeeeel kouder dan in Nederland!!
En Cape Breton heeft het meest onvoorspelbare weer dan waar dan ook!!
Zoals gisteren was het -2 toen ik naar school ging,
en ongeveer 5 uur later was het 15 graden en best warm!!
De sneeuw valt hier meestal vrij laat, rond december en soms pas in januari,
ik kan niet wachten haha!!

Nog ander nieuws, de nieuwe cantine is maandag open gegaan,
Een super grote 'ruimte/aula' iets met een soort balie waar je met een dienblad je lunch kunt opscheppen;
lasagna, pizza, rijst, fruit, broodjes, bagels, cereals, koekjes noem het maar op, en nog niet eens zo duur ook :)
Verder staat de cantine vol met de soort picknick tafels, en het is echt zoals je het op MTV ziet,
hahah veel groepen hebben hun eigen tafels !
Je kan er elke ochtend gratis ontbijten. En aangezien ik meestal rond 8.15 op school ben (eerste les begint om 8.55),plus het feit datik nooit weg ben van een extra maaltijd, maak ik daar natuurlijk graag gebruik van hahah!

En oohja, eergisteren heb ik mijn school foto gekregen.
Je kon kiezen uit 39807387803 achtergronden, en zo origineel als ik was
koos ik voor de Canadese vlag natuurlijk :)



Morgen avond heb ik een bday party van Michaela en aanstaande vrijdag is iedereen vrij van school,en die dag heb ik een afspraak in de foto studio voor mn Graduation Picture!! Eindelijk!!!! :D


Weer bedankt voor het lezen,
en tot snel !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active