Reisblog van Laurens.

23 April

Hallo Iedereen,

Zonder dat ik het echt door heb, gaat de tijd echt ongelofelijk snel !
Het lijkt wel gisteren dat ik terug kwam van Florida, maar het is toch echt alweer een dikke maand geleden.
Ik weet nog heel goed dat ik aan het begin had besloten om te verlengen, om voor het
volle jaar te gaan. Dat was toen wel even een omschakeling.
Toen dacht ik; jeetje ik heb nog dikke 8 maanden hier.
En nu heb ik opeens nog maar 2 maanden..
Nog maar 68 dagen en dan vertrek ik alweer terug naar Nederland.
Ik kan echt niet geloven hoe ongelofelijk snel te tijd gaat! Aan de ene kant vind ik het natuurlijk
heel leuk om weer terug te gaan naar mn familie en vrienden, om het nederlandse leventje weer op te pakken. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg jammer om hier weer weg te gaan!
Wat de tijd misschien ook wel snel laat gaan is dat ik echt het gevoel heb dat ik hier gewoon al jaren woon. Ik heb 0 problemen meer met de taal, ik ken de omgeving en vooral ook alle mensen uit de buurt, alles valt een beetje in een dagelijkse routine, Ik denk dat door die \'gewenning\' de tijd gewoon heel erg snel gaat. Ondanks dat, heb ik het nog wel echt SUPER naar mn zin, ik geniet van elke dag en ben nog steeds heel blij dat ik hier ben!

Om toch nog even te vertellen over de afgelopen periode;
Toen ik terug kwam van Florida was het 16 Maart, dus toen heb ik gelijk die avond nog een St Patricks day party mee kunnen maken omdat het 16 maart St Patricks Day was. De rest van de maand Maart was de ski hill ben eoin nog open, dus daar ben ik nog heel veel heen geweest, we hadden nog een aantal keer moeilijk veel sneeuw gekregen, dus dat ging helemaal prima. De rest van de maand maart bestond dus vooral uit een paar sneeuwdagen en heel veel snowboarden!
30 maart was dan mijn laatste keer snowboarden, en 31 maart heb ik Easter gevierd, wat hier ook veel groter word gevierd dan in Nederland. Natuurlijk eerst sochtends paas eieren zoeken met mn gastbroertje, en smiddags/savonds een heel uitgebreid dinner met de hele familie.
In April zijn we ook nog met 7 internationals naar een basisschool hier in de buurt geweest, waar we moesten vertellen over ons land, en waar de kinderen vragen voor ons hadden. In eerste instantie dacht ik dat het een geforceerde boel was dat die leerlingen vragen MOESTEN bedenken van hun \'\'meesters en juffen haha\'\', maar ze waren echt oprecht heel geinteresseerd, zo geinteresseerd dat er op het einde nog een hele foto sessie was waar de kinderen met een international op de foto wilde en een handtekening wilde hahah.
Dit was op het einde toen er nog een paar leerlingen waren blijven hangen.

\"\"

\"\"


Verder was er nog een spring fling (een school gala/bal), en ik ben voor de eerste keer weer wezen freerunnen toen eindelijk de sneeuw helemaal weg was !
De rest van de maand ben ik gewoon lekker met vrienden wezen chillen, naar de film geweest, wezen sporten etc etc.
\"\"
\"\"
\"\"

Het is nu ook het einde van het ijshockey seizoen, dus alle ijshockey stadion\'s worden gesloten.
Omdat we altijd in die stadionnen gingen schaatsen hebben we dat afgelopen maand ook nog even afgesloten met alle internationals.

\"\"


Ik zal half mei nog wel even een blog schrijven over de week erna, omdat ik van 18 tot en met 25 mei 8 dagen naar New York ga met mijn zus.
Dit was een beetje een slechte blog, maar ik heb nu een tussenuur op school dus ik besloot nu even snel een blog te schrijven. Op deze school computers heb ik dus ook geen foto\'s staan want die staan op mn laptop thuis, dus ik heb er snel een paar van facebook geplukt, vandaar.

Liefs,
Laurens.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active