Reisblog van Laurens.

20 September.

Hallo Allemaal!

Ik weet echt even niet meer waar ik ben gestopt met vertellen en wat ik nog moet vertellen,
en in welke volgorde allemaal, maar ik vertel maar gewoon :)

De afgelopen dagen waren voor mij vrij veel gewoon naar school gaan,
ik kwam er een paar dagen geleden pas achter dat er een mooie running track achter mn huis ligt,
dus daar loop ik nu elke ochtend voor school hard.

Na school ben ik praktisch elke dag weg,
ben echt super blij met mn buddy Chris en alle mensen die ik hier heb leren kennen.
Ik realiseerde me gister dat het morgen gewoon al de 21e is.. dat betekend dat ik hier al 3 weken zit! De tijd gaat zo super snel, ik heb het zo naar mn zin & nog helemaal niet het gevoel dat ik hier al weer bijna een maand zit!!

Ik volg nu dus ook het vak Economie, in nederland was dat een van mn mindere vakken,
waar je veel moeite voor moest doen en wat best wel heel pittig was (althans voor mij).
Maar Economie hier is echt EASY. Echt hoor, het is zooooo makkelijk dat het saai is,
maar dan ook niet een beetje saai, echt slaapverwekkend saai.
ik zal even een foto van mn Economie bladzijde maken & invoegen, misschien snap je dan wat ik bedoel met ''slaapverwekkend saai''.

Het is echt verschrikkelijk,
ik kan serieus nergens anders slapen dan in een bed,
maar ik ben ECHT in slaap gevallen tijdens de les.

Ik heb geprobeert een Resource aan te vragen voor Economie,
dat wil zeggen een soort 'zelfstudie' uur, want dan kan ik dat uur (75 minuten)
in de gymzaal gaan jongleren. dat zou best wel geniaal zijn geweest, maar helaas is er de regel dat Exchange students geen Resource mogen hebben.. :(

Ik heb wel een andere afspraak gemaakt, ik mag namelijk elke dag voor school in de gymzaal.
Dus ik ga vanaf maandag elke ochtend voor school een halfuurtje trainen in de gymzaal :')
Waarom maandag pas & niet morgen(vrijdag) al ? Omdat ik morgen geen school heb =D!
We hebben nu dus een lang weekend!

Ik zou met Chris en nog wat andere naar de Mines in Cheticamp gaan, want dat is daar bij het National Park, en daar zouden we gaan cliff diven. Maar dat gaat helaas niet door :( Ander keertje dus maar !

Dan even wat anders.
Er zou zoals elk jaar een trip plaats vinden die je er bij kan boeken naar New York..
maar helaas is die trip dit jaar vervangen door een andere trip.
Aan de ene kant heel jammer, want ik wilde altijd heel graag naar New York,
maar aan de andere kant ook weer totaal niet erg. Want de vervangen trip is naar; Toronto & de Niagra Falls.

Ik heb gisteren wat meer informatie over de trip gekregen, en maandag de 24e vanaf 17.00 kunnen we ons opgeven, er zijn maar 100 plaatsen dus je moet ECHT heel snel gaan. Uit ervaring van vorige jaren bleek dat deze trips soms binnen 8 minuten al volgeboekt zijn... dus dat wordt echt klaar zitten met de laptop & credit card, en hopen op een snelle internet verbinding xD!
Ik zal even kort vertellen wat de trip inhoud.

Dag 1. Vliegen vanaf Halifax naar Toronto en een paar dingen bezichtigen in Toronto.
Dag 2. Buffet, naar de 'Toronto Zoo', de CN Tower, Casa Loma, Yorkdale Mall Dinner, Shopping at Yorkdale Mall
Dag 3. buffet, naar de Niagra Falls en daar een tour krijgen op een boot en alles, uitgebreide lunch bij de Falls, boottocht dichtbij de watervallen & Hard Rock cafe Niagra Falls.
Dag 4. buffet, Ontario Science Center, IMAX, Eating Centre for lunch and shopping en Medieval Times Dinner Theatre.
Dag 5. Buffet, Canada's Wonderland (dat is een groot pretpark met achtbanen etc in Toronto), en savonds gaan we naar een show van CIRCUS DU SOLEIL. De mensen die me een beetje kennen weten dat ik dat echt heeeeelemaal geweldig vind!!
Dag 6. Buffet en terug vliegen naar Halifax.

Ik hoop dus eeecht dat het me lukt om aan die trip mee te kunnen doen !
Ik zal volgende week nog even een blog plaatsen met of het me gelukt is,
en hoe mijn lange weekend was etc.

Ik heb ook weer wat foto's geplaatst in het album 'Overig'.

Voor iedereen in Nederland ; Slaaplekker & een fijn weekend alvast :)

Reacties

Reacties

OH YOU KNOW

You should really write your blogs in English :P

Pimoes

"ik kan serieus nergens anders slapen dan in een bed"

*kuch* *kuch* Zeilkamp *kuch*

Laurens

Hhahahahahahahahaha oke oke, alleen als ik echt echt moe ben xD

Franka

Leuk om al je verhalen te lezen en te horen dat je het zo naar je zin hebt! Wel terug komen na de tijd hé! ;)
Heel veel plezier nog voor de komende maanden en ik hoop dat ik tijdens mijn reis ook een beetje op de hoogte kan blijven!

Laurens

Hee Franka!
aah leuk om te horen dat je mn verhalen leest :D
Haha jaa dat is wel de bedoeling xD
Ben jij al een beetje klaar voor je grote reis?
komt al dicht bij of niet?
En ga jij ook nog een blog bij houden? want ik ben ook heel benieuwd naar jou avonturen !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active