Reisblog van Laurens.

Big Newsss !

Hallo Iedereen,

Het is alweer een week geleden dat ik een blog heb geschreven,
jeetje wat gaat de tijd snel!!

Maar goed, zoals jullie zien is de titel dit keer geen datum,
maar een daadwerkelijk ''nuttige'' titel.
Behoorlijk veel mensen zullen het al weten vanwege mijn facebook berichtje
van de week, maar ik wil het toch nog even een keer noemen in m'n reisblog.
Van de week hebben mijn ouders en ik definitief besloten dat ik ga verlengen.
5 maanden is natuurlijk een vrij lange periode, maar ik wil echt super graag langer blijven,
de tijd gaat onwijs snel, ik heb het heel erg naar mijn zin en ik heb het gevoel dat ik me hier
heel goed kan ontwikkelen.
daarbij komt dat ik dan nu alles van een schooljaar kan meemaken, dingen zoals Red Cup (het grootste ijshockey evenement in de omgeving hier), Winterbal, Marchbreak, Graduation, PROM, en ik hoef me nu niet meer zorgen te maken of ik nog wel sneeuw mee ga maken hier, want ookal valt de sneeuw pas echt in februari, dan ben ik er toch nog :)
Al met al, het komt er op neer dat ik hier nu voor het hele 'jaar' (10 maanden) blijf.
Ik weet nog niet de exacte datum, maar ik verwacht terug te komen op 1, 2 of 3 Juli !

Ik zal dan nu even vertellen wat ik de afgelopen week nog heb gedaan.
De dag na mn vorige blog heb ik nog even voor de laatste keer voor zijn operatie gezien.
Maandag ging hij naar het ziekenhuis in Halifax, waar hij dinsdag ochtend een kaak operatie had. Zijn kaak is gebroken, omdat hij een onderbeet had.
Nu heeft hij een heel erg opgezwollen kaak, en kan hij 6 weken niet eten, drinken, praten of lachen.
Het is echt heel erg zielig, want zijn mond is 'shut and wired', wat betekend dat zijn kaken op elkaar dicht geschroefd zijn. Hij kan zijn kaken dus niet van elkaar halen.. Tegelijk met de operatie is zijn verstandskies getrokken, dus hij moet nu al zijn eten blenden, en dan met een spuit via het gat waar zijn verstandskies zat naar binnen spuiten.. Ik heb echt met hem te doen!

Verder ben ik afgelopen week nog naar de kapper geweest, wat ik best wel even spannend vond hahah! Je ziet hier niet echt veel mensen met mijn kapsel, dus ik was benieuwd wat ze er van zou maken xD, maar het valt me reuze mee, het is gewoon weer een stukje korter :)
We zijn nog uit eten geweest bij Boston Pizza, dit omdat Ching jarig was op de zondag van Thanksgivings, en we haar verjaardag niet echt konden vieren! Het was heel gezellig, en Duda & Francesca hadden nog een heeeeerlijke taart gemaakt!
Na boston pizza zijn we nog naar de movie theatre geweest, en hebben daar de film 'Taken 2' gezien, echt een super goede film! Ik geloof dat hij over een paar weken in nederland uit komt, echt een aanrader!!



gisteren (zaterdag 13 Oktober) zouden we weer gaan schaatsen,
maar toen we aankwamen bij Centre 200 bleek dat de ijshockey ring (waar het schaatsen gehouden word) gesloten was vanwege een concert die avond.
Omdat iedereen toch naar centre 200 was gekomen, zijn we maar naar Tim Hortons gegaan (het zal ook eens niet hahah)
Daar hebben we ons (tot in teleurstelling van de Tim Hortons arbeiders) de hele middag vermaakt. (het niveau daalde met de minuut geloof ik, maar het was absoluut een leuke middag!)

Savonds zijn we naar het Wild Life park geweest. een heel erg groot bos 45 minuten met de auto hier vandaan! Daar was een fright night, valt te vergelijken met fright night in Walibi.
je loopt met een groep door het bos, en allemaal gebouwen/hutten, waar mensen die verkleed zijn je de stuipen op het lijf jagen!

vandaag heb ik even een rustig dagje, waar ik ten eerste lekker heb uitgeslapen,
straks nog even naar walmart (alles is hier op zondag gewoon open) en nog even met mijn zus & ouders skypen =D!
En daarna even mijn koffer inpakken,
Want morgen heb ik gewoon weer een dag school, en dan morgennacht/dinsdag ochtend moet ik om 4.55 heeel vroeg in de ochtend (9.55 sochtends Nederlandse tijd) klaar staan bij Tim Hortons, om vervolgens 5 uur met de bus naar Halifax te reizen, en daarna met een reis groep van 50 mensen naar Toronto vliegen!!! Ik heb er echt heel erg veel zin in!!
Ik denk dat ik daar geen internet heb, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet op internet als ik daar ben, dus ik zal als ik terug ben weer een blog schrijven over hoe mijn weekje Toronto/Niagra Falls was, met uiteraard veel ste veel foto's :)
De trip begint 16 oktober, en is tot en met 21 Oktober.
22 Oktober heb ik dan een dag trip naar Ingonish, georganisseerd voor alle exchange students van mijn school, ik geloof dat we daar gaan hiken & een aantal andere dingen doen.

Nog even iets anders, mijn dag schema is weer eens veranderd,
ik jongleer nu ''alleen'' nog maar elke dag VOOR school, en na school ga ik naar het fitness centre in mijn school. Daar kan iedere leerling van onze school elke dag gratis terecht tussen 15.00 & 16.00.

Wat op de foto te zien is zijn wat apparaten voor kracht oefeningen,
links (wat niet de zien is op de foto) staan nog een aantal loop banden, en vanwaar de foto genomen is staan behoorlijk wat fiets trainers.

Ooh hier nog even iets, Het weer veranderd hier ZOOOO snel,
ik werd gister ochtend wakker, keek uit mn raam, en dacht; wauuuw lekker weer vandaag ;D Best random dat ik er een foto van maakte.. anyway, 3 uur later, was het opeens aan het sneeuw regenen.. 't was echt natte sneeuw!
Echt zo maf hoesnel het weer hier kan veranderen!!


Anyway, ik ga even lekker douchen & dan naar walmart,
Ik heb nog meer foto's geupload onder Foto's, in het album 'Big Newsss'.

Tot snel !

Reacties

Reacties

Evita!

Laau, heel veel plezier @ Niagra Falls. Lijkt me echt zo gaaf om ze van dichtbij te zien. Geen Japanner worden he!! :)

Geniet ze!

Laurens

Hahah dankjewel Evita!
Ik zal mn best doen (:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active